mandag 31. desember 2007

så var det over alt

Nyttår, hva skjedde? feiret jo nettopp nyttår jeg jo, hva var det for noe greier? nå skal det vist feires igjen?

Kanskje jeg burde tatt meg bryet med å oppsummere dette året som har gått? kanskje det ville vært greit å kunnet tatt seg en gjennomgang av alt som har skjedd og alt som skal skje? kanskje jeg rett å slett burde?

noen ganger er det ålrait sier en smart kar fra oslobygda. Noen ganger er det ålrait å bare gjøre ting. Som i dag foreksempel. Våkna gråtidlig, gikk på jobb, eh... der var det ingen og så gikk jeg på stranda... slappet av 5 minutter og oppsumerte livet. Trakk inn litt frisk luft, og kjørte hjem. Egentlig en helt utrolig god og grei dag liksom? vet ikke helt jeg? Det var jo helt rart på en måte å gå så tidlig fra jobb liksom men alikevel, det var på en annen måte litt godt også...

uansett fabler ivei her... noen ganger er det ålrait

1 kommentar:

Steinar sa...

Wow, du skriver virkelig bra, personlig og jeg kunne sagt det var du som hadde skrevet det uten å vite det. Knallbra, keep it up!