fredag 11. juli 2008

La alle barna komme til meg.

Så lenge de ikke er homofile, skilte, gjengifte, vannskapte, syke eller har noen som helst trekk som ikke passer inn i mitt åsyn så kan de komme.
Er du derimot innenfor en av disse kategoriene så kan du ikke komme inn i guds hus.

Religion står sterkt i mensket. Vi er det klokeste dyret på planeten, og er nok for oss selv så smarte at vi er nødt for å tro på noe, noe som er høyere en oss. Har vi ikke noe å tro på så tror jeg vi vil få problemer med psyken. Hvertfall enkelte av oss.

Når en gammel kjærring som knapt har hatt et sexliv i hele sin voksne liv, for ikke å antyde hva hun hadde i bedehuset som småjente, kan stå å si hva som er en synd eller ikke da har de strukket saken for langt...

At et selskap som NMS driver med hets av oss vanlige mensker er forsåvidt deres sak. At gamle mørkemenn og kvinner driver denne hetsen på denne måten det skremmer meg som pokker.

Jeg håper det finnes en gud, en gud som straffer de som ikke kan se folk for hva de er ikke hvor hvem de ligger med.

La alle barna komme til meg husker jeg fra barndommen og oppveksten. Det ble vi lært, men jeg vet ikke hvor velkommen jeg er... egentlig... Aftenbladet Arbeidsmiljøloven gjelder bare delvis for disse folkene... desverre.

Ingen kommentarer: