mandag 13. april 2009

Snopt litt

Da var det vår for alle penga... det blir jo litt av dem også :) var å snopte litt sommerblomster i går. Egentlig ikke så mange for det er jo en del jeg har fra før. Men noe skal jeg ha jeg også tenkte jeg... så litt stauder og noen Spanske Margeritter måtte jeg i krukkene.

Så fant jeg skjønnheten. En lekker hyll av alle ting. Jeg liker jo egentlig ikke hyll så veldig godt, men kjenner jo til den da... så selv om denne ikke kan høstes og lage hyllesaft av så kjøpte jeg den hjem. Foreløpig skal jeg ha den i en stor potte med feit og god jord i... jeg må si jeg gleder meg til den skal blomstre.

Når bedet mitt er ferdig skal den kose seg sammen med alt det andre jeg har på menyen... og ja jeg har funnet masse som jeg vil ha... MASSE!

Frem til da må dere alle ha en god vår fortsatt... nå venter jeg på svarte blader og rosa blomster...

Ingen kommentarer: