mandag 6. juli 2009

SOMMER!!!!

Jeg skal ikke kopiere K-O her inne med å lage en hageblogg, han er hakket værre en meg når det gjelder blomster... MEN her i helga så satt vi på terassen, sammen med en gjeng gode naboer, og hadde en aldeles skamkjekk kveld. Alle som var hjemme stakk innom, en kort eller lengre tur. Du finner nok ikke bedre nabolag en dette. Vel den festen eller kosekvelden eller grillaftenen var kanonkjekk. Ingen kunne vel sagt noe annet. Uansett det blomstrer jo også her, det er tross alt midtsommer.
Den ene naboen min var nede i går å spurte om jeg kunne hjelpe med å skaffe hjem noen potter med noe digg oppi... sånn er jo ikke noe jeg trenger spørres om da... det er jo skamkjekt.
Det kommer kanskje flere bilder i løpet av sommeren, når amaryllisen blomstrer, og alt det andre blomstrer... vel her er 2 av mine liljer. Den orange er en sånn 29,50 på ikea for 4 år siden... de kan bare spas ned og så kommer de opp igjen...

Den rosa er en dronninglilje... en skikkelig duftbombe, og du finner ikke mange som er vakrere når den står slik i all sin prakt...

Ha en fortsatt flott sommer

Ingen kommentarer: