lørdag 7. februar 2009

Endelig helg...

Så var det helga atter en gang. Etter en laaang men utrolig spennende uke er det endelig på tide å slappe av. Skjønt slappe av... mellom besøk fra Italia, og full fart ser det ikke ut til å bli mye avslapping, eller det er en avkobling fra det vanlige, så det er vel en avslappning det også. Bytur med Italieneren i morgen, morsdag på søndag og en god omgang tilbaketanke på uka som har vært... tror det vil bli en fin helg jeg.

Uka som har vært ja... den har vært rar... på sin måte, utrolig innholdsrik, samtidig som den har vært langtrukken. Arbeidskontrakten med Panalpina ble endelig signert, og jeg har funnet bilen jeg vil ha. Et bilvalg jeg ikke trodde jeg skulle ta men som jeg overasker meg selv utrolig... samtidig må jeg innse at min høyt elskede Octavia RS er dømt til å forsvinne... bort fra meg... jeg skal ikke lengre ha den... men det får jeg leve med... jeg har fått jobben jeg har villet ha i 2 år... så jeg er klar som et egg i kokeren jeg.
Etter at jobben var klar, og betingelsene ble som jeg håpet og ønsket har verden lysnet, litt sånn som verden ute gjør. Alt smilte liksom til meg litt ekstra nå.

Nå er det helg, så nå skal jeg oppsummere litt, det er ikke noe vits å gjøre for mye av det, det er bare å hoppe i det. Lev livet og nyt det :) Verden smiler veldig om du smiler til den.

God helg alle sammen

Ingen kommentarer: