mandag 16. februar 2009

Frekke faen!

Noen folk skulle faktisk ikke hatt lov å jobbe i servicebransjer... Noen folk er pokker meg frekkere en flattlus på en søndags formiddag. Som når en skal ut å kjøpe klær for eksempel... hva skal en da gjøre? Sitte der å kikke i veggene, tvinne håret? Beklager jeg kan ikke finne en skjorte til deg, lakka akuratt neglene mine jeg assså... sorry get a life.
Hva med dem som er mer opptatt av å snakke i mobilen en å hjelpe en kunde...
Nei jeg har ikke mere sokker inne jeg desverre... gidd å se bak liksom... gidd...

Nei den buksa har vi kun i 34 lengde desverre... hvem faen bruker 34 i lengde liksom? Er de klar over hvor svært det er egentlig? Det er jo fillen men 2 mer en 32 jo... enormt liksom.

Men noen er frekkere en andre... som når du kommer i en butikk... ikledd helt vanlige klær, som dongri og skjorte... og som jeg er... så gidder jeg ikke stresse med å kjøpe klær... tar det jeg vil ha og dermed er det opp og avgjordt... kjappe sikre avgjørelser... 2 av den jatakk i posen nå hvor er kortautomaten, tast kode, godkjent, hadebra takk for meg... sånn pleier jeg altid gjøre det... enkelt og greit... så i dag var jeg en lykkelig tur å handlet litte granne, 6 skjorter havna pent i en pose størrelsen var large som vanlig de siste årene... så en runde på jærhagen, inn på en butikk... trenger et par bukser jeg.. ja hva størrelse skal du ha? 33 32 takk er det jeg bruker i dag... er du sikker på det kom svaret!!!!! HVA I HE.... tenkte jeg... ja det er denne buksa hvertfall... kan jeg sjekke spurte frøkna forsiktig... najajo tenkte jeg og bretta ned forsiktig... rett det ja 33 32 er størrelsen... vent litt skal jeg finne ei flott en denne har kommet inn nå... 1299 kroner ja mmm skal ha 2 så dette ble litt i meste laget liksom... har du noen andre... jada men ikke i den størrelsen, men vent litt bare... så kommer kjærringa dragende på en bukse da... jeg burde kanskje tenkt meg om kanskje? Denne koster 499, det er Lin så den er meget behagelig å bruke... ja det var flott tenkte jeg... skal jeg prøve den kanskje? ja det skal du bare gjøre... så tok jeg den på da... og den passa... egentlig greit om jeg hadde hatt med meg min bedre halvdel i den samtidig... så kunne vi spart penger å kjøpt samme bukse... kikka fint på størrelsen 38 30!!!!!!!

Er den passende kom det fint fra utsiden av prøverommet...

Bitch sa jeg halvhøyt... kledde på meg mine klær kikket på henne og sa... jeg går å kjøper en salat jeg...

Ingen kommentarer: