mandag 5. mai 2008

Tagged!!!

Noen blogger leser jeg fast, som min gode venn Steinar sin... han skriver sinnsvakt bra blogger, noen dype noen humoristiske og noen helt ville... vel i dag fikk jeg plusselig en rar melding, les bloggen min sto det.
Og jada jeg var blitt tagget!!!
Utfordringen var klar den:
1. Plukk opp nærmeste bok.
2. Slå opp side 123.
3. Finn den femte setningen.
4. Post de neste tre setningene.
5. Tagg fem mennesker, og skriv hvem som tagget deg.

Normalt sett synes jeg dette er noe helsikkes møl, men det stakk en faen i meg da... så dette skulle jeg da fanken men gjøre. So here we go: Boken er KATTER, det var den som lå på kontorpulten min og på side 123, fra 5 settning står det

"Denne gamle varianten var opprinelig kjent i Storbrittania som "kretog og hvit" og i USA som "calico". Særtrekk i motsettning til skilpaddefarget er dette en flekket variant, men hver av de tre fargene tydelig avmerket på ulike områder av pelsen. Ungene er gråere enn de voksne og det 9 måneder før det er totalt utviklet. "

Sånn da var det gjordt... nå synes jeg det er Nina sin tur til å kjøre på... hun har vært litt sløv i det siste så kjør på Nina :)

Ingen kommentarer: