søndag 11. mai 2008

Walters Mandler...


Nå er det så at enkelte kompiser ikke tenker på at enkelte kompiser veier for mye... desverre.

Å sende en sms en nattestime om at det er kommet en ny melkesjokolade fra freia er for såvidt en koselig gest... at den er syndig god også det er greit nok.... men når kompisen sender til en kompis som elsker Freias melkesjokolade... da er det dømt til å bli så det blir :) Innom Statoil i natt jeg for å kjøpe men de hadde ikke... rart tenkte jeg men sånn er det bare... når jeg kom på Statoil klepp i dag hadde de en igjen... og jeg forstår hvorfor. Den er utrolig god... den er syndig lekker med salte og brendte mandelbiter i sjokoladen, og som vanlig Freia melkesjokolade...
Rart med Freias melkesjokolade... når jeg skal til Sverige på handel eller katteutstilling er det er par ting jeg må kjøpe med... en av dem er masse melkesjokolade... masse av den... men den er god også...
Walters Mandler var og er en opplevelse.... kjempegod og masse gode biter av mandler i den :) Absolutt å anbefale... om det da ikke hadde vært for den hadde 76 nummer på baksiden... Freia skal liksom ha 70 der... de senere år har det kommet en del nye sjokolader med 76 nummer, desverre... men det er vel utviklingen, Walter har 76, vanlig melkis og firkløver har fortsatt 70... men jammen ser jeg den urnorske Kvikk Lunsjen har fått seg et 76 nummer den med... Dumt men godt uansett.

Ingen kommentarer: