mandag 28. april 2008

Spicy....


Noen ganger kommer det en ny is som jeg liker faktisk... veldig mange av de iskremene som hvert år lanseres er møl, kjedelige og ofte relanseringer av noe vi hadde i barndommen... forsåvidt greit nok... men ikke veldig spenende...

Nå har Hennig Olsen klart å komme med en god nyhet... denne bloggen er ikke en reklame finansiert greie som Hennig Olsen har betalt meg 200000 eller mere for det er bare et ønske om at folk faktisk prøver noe så spennende som en god iskrem...

Den ene er katus Sorbet... en frisk og spennende rosa sak... hvorfor denne fargen aner jeg ikke kan ha noe med at det faktisk er en del katusfrukt i den... den smaker friskt er kanskje noe luftig i konistensen, har frisk og deilig duft og passe hard. Savner egentlig en sånn kornete konsistens som sorbeter har men smaken oppveier for denne mangelen....

Den neste er Sjokolade med Chilli... for de som liker mørk sjokolade og chilli så er denne et kupp... desverre har de klint inni noe Jordbærsylt... noe som ødelegger litt men ikke nok til å overskygge den deilige fyldige smaken av mørks sjokolade og fløte, og en kraftig litt sterk ettersmak av chilli... Aner ikke når denne isen er best... jeg tror den kommer til å bli min favoritt hele sommeren... det er kanskje en sånn vinteris? Sånn kraftig og god... med masse smaker... faktisk så god at jordbærene ikke ødeleger i det hele... :)

Kjøp da vel... 12,40 på Kiwi...

Ingen kommentarer: