tirsdag 1. januar 2008

Så var det over alt

Det er sånn noen ganger at nyttårsfeiringa kommer litt fort på, og ender litt fort.
Noen ganger skjer det bare.
Kanskje er den beste måten å feire på godt sammen med sine nærmeste, godt sammens med de en har nær. Andre ganger er det sånn at man kanskje mere har lyst på en fest, en heidundranes hæla i taket fest.
Denne nyttårsfeiringa var helt fri for raketter for min del, og for de jeg var med sin del også, noen snakker om at det er så synd at det skal bli forbud med de rakettene som har styrepinne. SO? helt ærlig når en står der midt på sorte natta og skal følge med på alle andre sine, hvordan skal en da få tid til å følge med på sine egne? OI se den, Oi kikk derover der var det en fin... derfor er det innført et felles fyrverkeri en del steder ser jeg, og det koser jeg meg med... vis ingen har med raketter og ingen har med noe annet en godt humør og sine nærmeste og closeste venner da er det jo greit da eller? så kan alle stå å se på det som skytes opp...

Kanskje det burde vært forbud mot alt fyrverkeri? kanskje ikke? det er tross alt veldig greit å kjøpe det for ungene sin del... utrolig mye som blir kjøpt for ungene sin del også da... hvor mange unger bryr seg engentlig så veldig mye om dette? klart de synes det er kult, men tenker en liten gutt eller jente på 8 år på om far har brukt 1500 eller 2000 kr på fyrverkeri liksom?

Vel uansett, jeg håper alle får et bra nyttår jeg, og at det blir fred i verden og sånn... jeg har hvertfall tenkt å starte i det små. Så får vi ta vegen derfra, noen ganger er det ålrait å bare følge med litt og kikke. Tross alt mange rundt en som betyr en del :) og de skal jeg ta vare på, med eller uten raketter....

Ingen kommentarer: